یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
حجت الاسلام علی حسین کراری - معاون پژوهش حوزه استان فارس

حوزه/ معاون ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس از پایان فعالیت ۸۰ مبلغ برادر و خواهر زباندان حوزه علمیه فارس در اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی حسین کراری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به فعالیت مبلغین زباندان حوزه علمیه فارس در اربعین حسینی اظهار کرد: پس از فراخوان، جذب، مصاحبه، آموزش و اعزام طلاب مبلغ زباندان طلاب به شهرهای نجف اشرف و کاظمین اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه طلاب زباندان فعالیت‌های تبلیغی خود را به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، عربی، ترکی استانبولی انجام می‌دادند، اضافه کرد: پس از جلسه ساماندهی در نجف اشرف با طلاب، مبلغین در سه گروه به فعالیت پرداختند که گروه نخست در مواکب بین نجف تا کربلا به صورت مستقر و گروه دوم به صورت سیّار در مسیر مشایه و گروه سوم در مسیر کاظمین در مواکب مشغول به فعالیت تبلیغی شدند.

معاون ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس از تولید حدود ۵۰ کلیپ خبر داد و خاطرنشان کرد: در اربعین امسال کارگروه رسانه‌ای به تولید محتوا پرداختند ۵۰ کلیپ حدود یک الی سه دقیقه‌ای تولید کردند که از طرق مختلف منتشر شد.

وی پاسخگویی به شبهات و تبلیغ دین مبین اسلام را از جمله فعالیت‌های مبلغین زباندان برشمرد و گفت: ۸۰ مبلغ و مبلغه در کارگروه‌های مختلف به فعالیت‌های دینی و پاسخ به شبهات پرداختند و ان شاالله با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، این افراد در طول سال آموزش‌های تکمیلی را فراخواهند گرفت تا در سال آتی و سایر مناسبت‌ها به صورت قوی‌تر به انجام خدمت مشغول شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کراری در پایان بیان کرد: تمام این فعالیت‌ها با حمایت و مشارکت معاونت ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه کشور، مجتمع آموزشی و پژوهشی امور بین الملل حوزه علمیه قم و معاونت ارتباطات و امور بین الملل سومین حرم اهل بیت شاه چراغ(ع) به سرانجام رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha